Με την εξόφληση και μόνον τότε της παραγγελίας από τον πελάτη ξεκινάει και η διαδικασία αποστολής των προϊόντων στον πελάτη εκτός της περίπτωσης που η παραγγελία έχει γίνει με αντικαταβολή. Τότε τα προϊόντα αποστέλλονται άμεσα και η εξόφλησή τους γίνεται κατά την παραλαβή από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν έχει γίνει αποστολή της παραγγελίας, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα ακύρωσής της και της επιστροφής των χρημάτων. Στην περίπτωση που τα προϊόντα έχουν ήδη αποσταλεί, ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας και επιστροφής των χρημάτων του, πάντα με επιβάρυνση του ιδίου, των εξόδων επιστροφής. Τέλος, στην περίπτωση που η παραγγελία έχει παραδοθεί στον πελάτη αλλά ο τελευταίος επιθυμεί την επιστροφή του για οποιοδήποτε λόγο, παραπέμπουμε στην ενότητα που αφορά στις επιστροφές προϊόντων και βρίσκεται παρακάτω.